Me, my life and me

Alla inlägg under juni 2010

Av Alex A - 28 juni 2010 21:38

Herre gud va tiden går fort. Philip blev hela 13 år idag. Shit lillbror blir stor ju. Helt otroligt. Tänk när man själv blev 13, va stor man kände sig då och nu när man se honom bli de så tänker man ju bara shit va liten han är egentligen. Men men.

Min midsommar var helt under bara. Yra runt på Åminne med bästaste Viggin, Frida och Fannie + lite annat folk. Säger bara Tack för de va verkligen toppen :D

Har fortfarande inte tagit första doppet för i år men de kommer väl snart även om ja va nära på att göra de på midsommar. Men ja va ju faktiskt på stranden idag med. Med min Älskade Fannie, snackade lite skit och sånt :)

Puss puss på er för nu orkar ja inte skriva mer

Av Alex A - 21 juni 2010 20:14

Asså ja tror inte ja har fattat ännu att de e sommarlov. De känns som de e helg och att ja ska tillbaka till skolan typ imorn. Men de ska ja ju inte :O Fan ettan har gått så himla fort. Ja tyckte nyss de va höst och lite läskigt så där att börja i ny skola och allt det där. Men de e ju flera månader sen dess. oj oj oj. Och jag älvkar verkligen min klass nu mera. Den är världens bästa klass. vi har haft så kul tsm hela ettan. Hur ska ja kunna klara mig hela 60 dagar utan dom? Dom är ju en del av mitt liv nu mera och så är de ju bara. Och några jag verkligen inte kommer klara mig 60 dagar utan är ju Viggin och Johanna. Mina älsklings flickor. Älskar stunderna med er. Ni betyder så otroligt mycket för mig och jag är så glad för att jag har fått gå med er ett helt år. Tänk om jag inte hade haft er, vilka skulle jag då ha haft? Ni förgyller verkligen mina dagar. OCh jag måste få träffa er snart igen för jag längtar ihjäl mig efter er.


Tack alla som gjorde skolavslutningsdagen minnesvärd. Den blev verkligen toppen, med kakkalas, mat på kanjanas, grillning med mera :D Tack tack :) Allrahelst Viggin Och Njord som orkade stå ut med mig ;) hehe


Helgen med mamma och Hugo va ju lite kul iaf. :P Åkte till kolmården på fredagen. Va där typ till fem och sen åkte vi till norrköping. Och då va de ja som fick köra :D:D fett kul. Sen på lördagen åkte vi till kolmården igen, va där ett par timmar bara och sen åkte vi till sthlm. OCh jag fick köra hela vägen till sthlm och lite i sthlm oxå. Fett kul asså. De e fan kul o köra bil ju. Bara lite mer än ett halvår kvar så får ja köra själv :D Sen på lördagkvällenn va vi iaf inne i city och såg lite på bröllopet. xD På söndagen sen så åkte vi till arlanda för att hämta pappa och säga hejdå till Liza som ska till england i tre veckor. Skönt utan henne ;) ett par dar iaf xD


Så va de då måndag idag och ja va helt slut i morse. vaknade inte förrän tovl typ så. Har typ klippt gräs hela dagen. Men nu e de iaf kväll och snart ska jag äntligen få träffa min älsklings FANNIE! Gud va ja saknar henne. Vi har inte alls träffats mkt i hela ettan. MEn nu ska ja iaf äntligen få träffa henne igen, Docke me för den delen ;) sen får vi väl se om de e nån mer som dyker upp. ;) hihi man kan ju hoppas lite :P Kan ju bli kul. MEn men gladast är jag iaf över att få träffa Min fannie :D <3


aja puss puss på er hoppas ni har ett bra sommar lov. Btw Va ska ni göra på midsommar afton? Nån som har nått förslag på var man ska va och va man ska göra?

Av Alex A - 2 juni 2010 18:12

Jag vet jag har inte bloggat på bra länge men jag har vekligen inte kännt för de. och de gör jag inte nu heller egentligen men ja gör de ändå bara för att. Och där har för hoppningsvis alla slutat att läsa för de ja kommer skriva nu behöver ingen läsa så stopp! Fan jagb bara förstör för alla! Jag borde inte få finnas men ändå finns jag så då frå ja väl göra de bästa av situationen. MEn idag har jag lyckats med att förstöra en lång vänskap. Så jävla typiskt mej! JAg bara förstör för allt och alla JÄVLA SKIT! Asså fan de va inte meningen att jag skulle va så elak. Men jag ville verkligen umgås med dig! Du har vart mitt allt i flera år och nu e de inget vi kvar. Fan vi började i olika skolor på olika håll, vi skulle hålla kontakten vilket inte gick så bra men nu är allt verkligen totalt feeeeeel Fan! JAg ville inte att vår vänskap bara skulle försvinna, att vi skulle gå ifrån varandra. Vi skulle ju finnas där för varandra för alltid! Det skulle vara vi! Men ändå är de påväg mot sitt slut som jag aldrg vill ska komma! För jag älskar dig! Men de e väl så att om en vän kommer till så försvinner en annan. MEn du va ju mitt allt. Du ska inte försvinna! Du ska alltid vara kvar även om det kommer in nya.


Just nu känner jag mig bara som ensammast i världen. JAg vill inte ha de så här. JAg vill inte förloa dig och jag vill att andra ska visa ännu mer att dom verkligen vill ha mig här. För just nu känns de inte som att nån vill ha mig här. Som att jag lika gärna kan flytta och ta med mig alla spår. För ingen kommer ändå att minnas mig. Jag behöver att nån visar sin kärlek till mig nu. De är de enda jag behöver så kan jag orka en stund till. Tills jag har hittat tillbaka till mig själv bara. För just nu har de bara vart en massa problem de senaste veckorna. Faaaaaaan


Läser olika bloggar och får mig att känna mig ännu mer illa till mods. Fan jag vill inte ha de så här. pallar inte det.

Glömt bort tiden kanske?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mee

nedräkning

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja
 Nja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards