Me, my life and me

Alla inlägg under september 2010

:S

Av Alex A - 4 september 2010 21:34

Ja har kommit på var de fucking fel är! De är att jag äter när jag har tråkigt. :S Va fan är de för ett jävla liv? :S:S:S:S:S

Av Alex A - 4 september 2010 12:52

Men nej förstå jag vill inte gå till nån jaäva dietist igen, eller bup eller va fan som helst! Jag vill inte prata med någon jävla människa som ställer frågor! Jag avskryr sånt folk! Enda gången jag tänker prata med sånt folk är när jag själv har tagit initsiativet till det och inte blivit tvingad till de.


Jag vill inte va fet! Men jag vill inte heller gå till nån som ställer jävliga frågor som jag inte har något svar på! Jag har väl för fan inte valta att va fet heller! Eller har jag?

Jag är bara så jävla dum och lat. Jag vet va fan man ska göra, men ändå gör jag inte de.


Men nej för i helvete jag äter inte för att döva min känslor. Jag äter för att jag är hungrig eller sugen på något! Eller gör jag? Nej för då skulle jag väl fan sitta och äta nu och de gör jag inte! Jag är inte sugen på mat! Jag vill inte se mat!


Eller äter jag bara gör att jag inte har något att göra?


Vafan jag va ju nästan ner på en bra vikt, jag var ju iaf på väg åt rätt håll.. Sen hände något och jag gick upp igen. Vafan och nu är jag där igen. Där jag började förra gången. Faaaan hur gjorde jag sist?


Fuck this fucking jävla liv!


Glömt bort tiden kanske?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mee

nedräkning

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja
 Nja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards