Me, my life and me

Alla inlägg under november 2010

-.-

Av Alex A - 21 november 2010 13:53

Allting känns så världelöst! De är november, kallt och tråkigt. Snart är de Jul oxå. Blääää! Eller de e de väl egentligen inte men ändå. Orka köpa paket och allt sånt. iofs könt med Jullov. Men att det snart är jullov betyder att det är en jävla massa plugg som ska vara klart snart! Fan känner inte för att plugga hur mkt jag än vet att jag måste. Sitter  bara och stirrar på högen och hoppas på att den ska bli gjord av sig själv.Faaaaaan


Kan dock inte sluta tänka på dig! Du är den enda som förgyller mina dagar just nu. eller iaf på sätt och vis. Om du ändå var här på riktigt och inte bara i mina tankar <3

Av Alex A - 18 november 2010 06:58

Ojdå de va ett tag sen man bloggade nu. Men har inte haft tid eller ork till att blogga heller så. Har väl inte de just nu heller men kan ju skriva lite ändå.

Men va är meningen med det här egentligen? Vade är meningen med mitt liv? Varför skulle jag just bli som jag blev? Just nu känner jag bara för att få försvinna här ifrån från den här ön, från detta land och bara få vara för mig själv. Komma på vad jag egentligen vill med mitt liv. Ingenting känns kul just nu. Absolut ingenting! Kan ha att göra med att det är november och det är den mörkaste och tråkigaste månaden men ändå. Skule helst bara vilja sova bort hela hösten och vintern och sen vakna upp i vår.


Puss o kram skumbanan

Glömt bort tiden kanske?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mee

nedräkning

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja
 Nja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards