Me, my life and me

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Alex A - 23 april 2010 10:15

 

Var bara tvungen att lägga upp en bild på min sötaste gullunge. <3

Av Alex A - 23 april 2010 10:09

Så här blev slutresultatet av mitt bokomslag. De fick duga så. Usch nu ska man skriva om webdesign gud va tråkigt. Spela på facebook ist kanske :D fast nästa vecka har vi prov i grafiskkommunikation och jag har inte börjat plugga ännu. så de börja bli dags för de nu.

Av Alex A - 23 april 2010 06:57

Jag har så himla svårt o komma på hur jag ska göra med mitt bokomslag. Så här har jag gjort.  Men jag vet inte om det blev så bra men mina ideer tog slut totalt. :S  

Av Alex A - 23 april 2010 05:53

Då var det äntligen fredag igen. Gud vad skönt, ske blir riktigt skönt med helg de behöver jag verkligen. Va händer då idag då? jo först måste jag städa lite iaf eftersom viggin och Johanna kommer hit idag. Sen blir det att gå till skolan och ha grafiskkommunikation i tre timmar, sen slutar vi va skönt :) Då ska vi tre väl typ gå och hadla och sen gå hem till mig och baka kladdkaka och ha en mysig eftermiddag tillsmmans. Sen ska vi typ hjälpa Michaela med en filminspelning. De kan ju bli lite kul :P Efter de så blir det väl att åka till Gothem och sen får vi se va som händer. Jag hoppas iaf att dom har internet där nu igen.

Så ser min dag ut ungefär :) Hoppas på de bäst :)


Puss  puss påer hoppas dagen blir bra.

Tidigare månad - Senare månad

Glömt bort tiden kanske?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mee

nedräkning

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja
 Nja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards