Me, my life and me

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Alex A - 24 juli 2010 22:38

Fredrik Reinfeldt var ute och åkte i den svenska landsbygden med sin chaufför när en gris plötsligt sprang ut framför bilen. Chauffören hann inte bromsa i tid och grisen dog.
Fredrik Reinfeldt sa till chauffören att ta med grisen till gården bredvid vägen som grisen sprang ut i från, och och berätta vad som hänt för bonden. Chauffören gick i väg och var borta väldigt länge. Till slut kom han i alla fall, en hel timme senare med kavajen uppknäppt, rufsig i håret och full som fan.
- Men varför tog det sån tid? frågade Reinfeldt.
- Jo, svarade Chauffören.
- När jag kom dit med grisen så berättade jag vad som hänt och då istället för att bli arga på mig så fick jag deras bästa vin, en halvtimme med deras vackra dotter och en jätte god middag!
- Men vad sa du till dom? undrade Reinfeldt.
- Jo, jag sa bara att jag var Fredrik Reinfeldts chaufför och att jag hade dödat svinet!

Av Alex A - 24 juli 2010 22:32

Vill ni ha roliga historier istället för citat? Funderade på att byta ett tag kanske men bara om ni vill förstås?

Av Alex A - 24 juli 2010 10:25

Det finns inget skönhetsmedel som går upp mot lycka.


 

Av Alex A - 24 juli 2010 10:20

Då ska man snart dra till hemse och ha loppis med hockeylaget. Så ni kan ju ta o komma ut och hälsa på mig xD De har vi då mellan 10 och 15. Sen blir de väl till och städa undan efter oss och sen hem. HAr ingen aning om vad ja ska göra ikväll. Men jag hoppas på att ja kanska kan få träffa Fannie snart. Men vi får väl se.


Jag Gillar dig <3



Puss puss på er ha en fortsatt regnig dag.

Glömt bort tiden kanske?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mee

nedräkning

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja
 Nja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards