Me, my life and me

Alla inlägg under juli 2010

Av Alex A - 4 juli 2010 20:47

Fan de e bara 6 månader och 13 dagar kvar tills jag blir 18. Fy fan va fiiint de sak bli :D Längtar verkligen efter körkor och bil :D


Sitter och kollar på bilar på blocket. Ja tror jag vill ha en svart bil, med crome fäljar fan va fint. Har hittat en Opel GT ja vill ha men den får man bara plats två i så de va nog lite för litet tyvärr :( Sen måste man ju ha pengar till de me. :( Nån som har en miljon i bakfickan som ja kan få? Har hittat en gul ferrari me. Fan va fin den va :D men som sagt ja behöver en miljon först :( sen så :D


Av Alex A - 3 juli 2010 21:16

Vadstuck blev prima perfekt i år :D Kul folk och massa yr :D Ska göras om nästa år fast kanske på en större festival vem vet :D


Har precis kommit hem från stan. Vart på hamnen och ätit glass med mamma, Ph och Hugo. Sätt på massa fina båtar och ja har kommit fram till att:

1. Jag ska gifta mig rikt, med en som äger en sån här as läcker bååt :D

2. Jag ska komma på något jag är riktigt grym på som inte så många andra är bra på så att jag blir rik.

3. Jag ska bli rik rik rik och leva ett lyckligt liv som slutar med FEST! ;)


Fan va fiiiint :D

Puss puss puss på dig.... hmmm.... din mupp ;)

Av Alex A - 1 juli 2010 21:59

Ne men om man skulle ta o packa upp de man hade med sig på midsommar nu och börja packa ner de man ska ha med sig på vadstuck ist ;) xD För imorn gäller de. fett kul :D tagga tagga tagga :D


Någon annan   som ska på vadstuck? :)



Så såg man ut på midsmmar då :) Men va ska man ha för kläder på vadstuck då? hmm

Glömt bort tiden kanske?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mee

nedräkning

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja
 Nja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards