Me, my life and me

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Alex A - 4 maj 2010 20:43

Jaha va har jag nu gjort då? Blev min dag som planerad? hm mne inte riktig men bra ändå :PSå va gjorde jag då?

Jo jag hade nationella prov i engelska mellan åtta och halv elva. De gick åt helvete. Hör- och läsförståels. Fan avskyr engelska asså. Måste de va så jävla jobbigt. aja men iaf så. Sen va de lunch kycklinggryta och ris. Gick och äta faktiskt. Sen matte eller matte och matte Jag och johanna gick dit, fick prov prov eller så på nationella i matte A sen drog vi på stan. Gick i massa affärer och lite så. Jag handlade till och med en klänning även fast jag inte skulle handla. Men de va ju faktiskt rea. Bara 79kr o den hade kostat 299 så den kunde jag faktiskt unna mig. Vi tre typ så träffa vi Patrik också :P Vi gick till donken och käka glass :P Ganska gott ändå faktiskt. Sen bar de av till busstationen för johanna och patrik skulle me bussen. Så sen cyklade jag hem till sara och satt där och väntade på att klockan skulle bli tio över fyra så vi kunde åka till hemse. Sen bar de då av till hemse, tränade duschade och sen tillbaka till stan igen. Hahah Fan på vägen till stånga iaf så va ju Hanna med i bilen. Fan va kul hon kan va då xD Alltid spiller jag yoghurt i hennes närhet xD iaf nu på sista tiden hahah MEn ganska kul ändå. Men men :P Sen kom jag iaf hem och fastnade i soffan med en bra bok som jag inte kan lägga ifrån mig även om jag vet att jag måste plugga istället. aja ja läser ju iaf och sitter inte vid datan :P

Så så har min dag varti :P Ganska rolig ändå :D MEn de blev inge gym så de får vi ta imorn istället :D


Puss puss på er nu ska jag faktisk fortsätta läsa min braiga bok :D

Av Alex A - 4 maj 2010 06:07

En klok man skapar fler tillfällen än han finner.


//Francis Bacon

Av Alex A - 4 maj 2010 06:01

Då va de då tisdag igen. Gud vad jobbigt. Tisdagar känns alltid så jobbiga. Orkade verkligen inte gå upp i morse, kände för att bara ligga kvar i sängen hela dagen. Men nu har jag iaf kommit upp. Så va händer då idag då? jo...

Vid åtta ska jag ha nationella prov i engelska igen. Hu va jobbigt, men de ska nog gå ändå. Vet inte riktig hur länge vi har de men sen blir de väl typ lunch o efter de är de matte. Sen så brukar vi ha multimedia på tisdagar också. Men läraren är bortrest så vi har ingen idag. Så då blir de nog att gå till gymmet skulle jag tro. och efter gymmet blir de nog att dra till hemse. Så de är mina planer för dagen. Vi får väl se hur den blir. 

Glömt bort tiden kanske?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mee

nedräkning

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja
 Nja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards