Me, my life and me

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Alex A - 20 maj 2010 14:14

Ja vet fan inte va ja ska tro längre? Va fan är de du vill? Hur vill du ha de egentligen. Jag är väl säkert bara en engångs grej för dig med precis som ja är för alla andra. Du säger en sak men du visar inte att det stämmer. Vafan jag vet inte va ja ska tro!? Ahh ja avskyr de här! Jag vill känna av de på riktigt. Jag vill inte va nån jävla engång sak! Och du frå mig verkligen att kännas som det! Så visa nu på en gång hur fan de är de ska vara eller dra åt helvete för jag vill fan inte se dig mer. De spelar ingen roll om jag saknar dig eller inte! JAg vill inte veta av dig för du ljuger ju fan bara hela tiden! Så nu får de fan va slut! SLUT! SLUT! SLUT! SLUT!!!!!!!!

Av Alex A - 20 maj 2010 05:30

Ja hitta ett så jälva klockrent citat så idag får ni två xD



Jag är inte vegetarian för att jag älskar djur, jag är vegetarian för att jag hatar växter.

Av Alex A - 20 maj 2010 05:11

Det är inte problemen som är problemet, problemet är dom som skapar problemen

Av Alex A - 20 maj 2010 04:56

Nu sitter ja ju här igen :O Och torsdag är de me. Ska iväg o simma om en stund. Men just nu pratar ja me robin helt otroligt eller vadå? inte riktigt varje dag man gör de i telefon ne.


Men va ska jag då göra idag då? hmm jo börja med o simma då, sen blir de att dra till skolan ha svenska, engelska, grafiskkommunikation och sen ska vi typ på något studiebesök nånstans också. sen blir de väl typ till hemse och träna. och sen hem och plugga eller hoppas på sällskap kanske.


aja de e väl typ min dag puss puss på er

Glömt bort tiden kanske?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mee

nedräkning

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja
 Nja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards