Me, my life and me

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Alex A - 24 maj 2010 10:24

 

Happ nu har ja iaf gjort en serie xD

Av Alex A - 24 maj 2010 07:45

Måndagar är ett jäkla sätt att använda en sjundedel av sitt liv på.

Av Alex A - 24 maj 2010 07:32

Så va de då måndag igen och hellgen har gått hur fort som helst och jag har ändå typ inte gjort något. Eller jo ja har vart i kyrkan två dagar helt otroligt va? :O Ne men min lillasyster har konfirmerat sig så de va därför. Har väl hunnit plugga jätte lite bara så får väl ta o göra de nu snart kanske, eller möjligen ikväll. men men


Och va händer då idag då? hmm jo ja ska iväg på gymmet nu snart tror jag. Fett länge sen ja va där känns de som så nu e de dags o gå dit igen. Sen blir de väl o dra till skolan. Börjar tolv så drar väl dit lite innan så man hinner äta va de nu e för skit mat. Sen har vi iaf matte och programmering, slutar väl typ tre. Då blir de väl till o dra hem och plugga lite, sen ska jag vara vid min moster till halv sex så ska vi dra ut till P18 för ett varv i spåret. Sen blir de väl hem till henne och äta och sen hem igen för att plugga.


Nu låter det som att jag ska plugga jätte mycket, men de ska jag inte egentligen utan jag måste plugga men kommer nog inte få så mycket gjort xD


aja de e väl typ min dag, puss puss på er

Glömt bort tiden kanske?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Mee

nedräkning

Omröstning

Känner jag dig?
 Ja
 Nja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards